Ahad, 20 Ogos 2017

World Royale Legacy of Discord-Furious Wing (LoD) dalam semua server.

Hai selamat sejahtera buat semua yang sudi menyinggah di blog saya ini, ok hari ni nak update pasal game ( LoD-Furious Wings). Game ni bagi saya ok untuk main, tak complicated and tak perlu pening sebab tutorial sangat mudah untuk difahami. Ok, game ini memerlukan masa yang agak panjang untuk menyelesaikan kesemua tutorial, tapi jangan risau sebab kesemua tutorial tu akan memberi rewards yang sangat bagus untuk menaikkan BR anda. BR?? apa tu?? ok BR ni ialah Battle Rating, fungsinya adalah untuk menentukan kekuatan anda ( kadang-kadang BR rendah pun boleh kalahkan BR yang tinggi hahaha) kalau ikut laman web rasmi Legacy of Discord-Furious Wings, untuk menjadi kuat anda perlu menaikkan VIP level, untuk menaikkan vip level anda kena beli diamonds, untuk beli diamonds kena beli pakai duit. HAHAHAHAHAHAHA. tak nak cerita panjang pasal review game ni sebab cuma nk cerita sikit pasal World Royale yang kini sudah ada dalam semua server. Kalau nak tahu review yang ok mengenai game ni boleh refer link yang diberi.



Legacy of Discord mempunyai kemas kini PvP baru yang besar untuk anda sertai! Mod PVP berasaskan negara yang baru yang dinamakan World Royale akhirnya datang kepada semua server! World Royale memberi semua orang peluang untuk bertempur dalam pertempuran epik sambil mewakili negara anda untuk menentukan mana Kerajaan adalah yang terbaik dari yang terbaik. Ia adalah masa untuk berjuang untuk negara dan kerabat anda! Baca seterusnya untuk mengetahui lebih lanjut!

Terdapat 3 pertandingan di World Royale: War of Heaven, War of Eart, dan War of Mortal. Setiap satu daripada tiga kejohanan akan memenangi Juara Dunia mereka sendiri. 




[Peringkat 1] Peringkat Pendaftaran (Hari 1-3)
- 3 hari pertama acara ini ialah Peringkat Pendaftaran. Pemain mesti Lv.70 atau ke atas untuk mendaftar. 


- Selepas peringkat pendaftaran selesai, semua pemain di server tidak dapat mengubah kewarganegaraan mereka untuk tempoh acara tersebut. 

[Peringkat 2] Persediaan (Hari 4)

- Negara mesti mempunyai sekurang-kurangnya 30 pemain yang mendaftar di bawahnya untuk melayakkan diri untuk World Royale. Jika terdapat lebih daripada 30 pemain, sistem akan memilih 30 pemain dengan BR tertinggi untuk mewakili negara mereka. Pemain-pemain ini akan berpecah kepada 3 bahagian: War of Heaven (# 1-10 BR), War of Earth (# 11-20 BR), dan War of Mortals (# 21-30 BR). 
- Semasa fasa Penyediaan, para pemain boleh menyemak Negara-negara yang bersaing, pemain, dan kumpulan Kualifikasi. 

[Peringkat 3] Qualifiers (Hari 5-6)
- Semasa Qualifiers, pasukan di tempat pertama (paling menang) dalam setiap kumpulan akan maju. Sekiranya banyak pasukan memenangi jumlah yang sama kali, pasukan yang mendapat mata paling banyak akan maju. 
- 3 perlawanan akan berlaku setiap hari. 


- 32 pasukan teratas akan maju ke peringkat seterusnya.


[Peringkat 4] Peringkat Kumpulan (Hari 7-8)
- Sehingga 32 pasukan akan dibahagikan kepada 8 kumpulan. 2 teratas dalam setiap kumpulan akan maju. 

- Semasa Peringkat Kumpulan, 3 perlawanan akan berlaku setiap hari. 

- Apabila Peringkat Kumpulan berakhir, sehingga 16 pasukan teratas akan maju ke pusingan seterusnya. 



[Peringkat 5] Penghapusan Akhir (Hari 9-12)
16 pasukan akan berpecah kepada 2 kumpulan dan bersaing dalam best-of-1 elimination hingga juara akhir dimahkotai. 

Tips:
- Apabila pertandingan bermula, pemain mempunyai 3 minit untuk masuk (melalui sistem prompt atau panel acara). Pemain tidak boleh lagi memasuki selepas 3 minit.
- Perlawanan menggunakan peraturan perlawanan yang sama seperti "Battle Royale". Perbezaan mata pada akhir perlawanan akan menentukan berapa mata yang diperoleh untuk kedudukan. Cubalah untuk memanjangkan masa anda dalam mata semasa perlawanan untuk memaksimumkan mata ranking.
- Sekiranya perlawanan bermula dan satu pihak gagal untuk menyertai, pihak lain akan menjadi pemenang. Jika kedua-dua pihak gagal menyertai, pemenang akan ditentukan oleh BR tertinggi.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan